•        
  •        

Dane kontaktowe - otwórz formularz odblokowania.

  • Fraza:
  • Możesz sprecyzować datę Wybierz datę
  • Szukaj

     w Wszystkie kategorie (Dowolna data)

Dane dotyczące aukcji

  • Tytuł: TESTER ST - 6000 WORLD+KARTA DPT(HAMOWNIA) C E N A (numer 1150889356)
  • Cena: 17990,00 zł
  • Data zakończenia: 2010-07-29 11:30:50
    Data wystawienia: 2010-07-17 11:30:50
  • Dane kontaktowe:
    Numer komórkowy (1)
    ,
    Numer użytkownika (1)
Aby wyświetlić dane kontaktowe wyślij SMS o treści AP.PAA9 na numer 79068 i wprowadź otrzymany kod tutaj:

Cena SMS to 9 PLN netto / 11,07 PLN brutto Kod z SMS jest jednorazowy. Za co płacę?

TESTER ST - 6000 WORLD+KARTA DPT(HAMOWNIA) C E N A

Treść aukcji:

Tester diagnostyczny

      ST- 6000 BLACK POWER   " W O R L D"

OKAZJA ST 6000 WORLD (3 walizki) + KARTA DPT 

  • Opis urządzenia:
  • Tester zawiera procedury testowe wszystkich systemów elektronicznych pojazdu z zachowaniem większości protokołów transmisji danych
  • W chwili zakupu użytkownik otrzymuje dostęp do darmowych aktualizacji na okres 1 roku
  • Po upływie 12 miesięcy użytkownik może (nie musi) dokonać aktualizacji oprogramowania – dalsza praca testera umożliwia pełne korzystanie z wcześniej zakupionej wersji oprogramowania
  • Nie ma konieczności wykupywania corocznego abonamentu celem przedłużenia działania urządzania. Uaktualnienie wyłącznie na życzenie użytkownika

          W ciągu roku dostępne są nie mniej niż 4 aktualizacje oprogramowania

  • Oprogramowanie wzorowane na systemie Windows (przejrzyste ikony), w całości w języku polskim.

 

  • W skład zestawu wchodzi
  • komplet adaptorów niezbędny do podłączenia testera do wszystkich obsługiwanych marek pojazdów. NIe ma zatem konieczności dokupowania kabli i ponoszenia dodatkowych kosztów
  • Urządzenie wraz z kompletem adaptorów przechowywane jest w trzech wyłożonych gąbką walizkach, co umożliwia wygodną eksploatację i bezpieczny transport.
  • Ciekłokrystaliczny wyświetlacz, posiada regulację jasności, co umożliwia stosowanie testera w każdych warunkach pogodowych (w pełnym słońcu i po zmroku)
  • Zasilanie urządzenia realizowane jest poprzez złącze diagnostyczne, z akumulatora, lub gniazdka zapalniczki samochodu, za pomocą znajdujących się w zestawie przewodów.
  • Tester dzięki rozbudowanemu oprogramowaniu posiada bogatą bazę danych z zakresu lokalizacji złącza diagnostycznego w samochodzie, sposobów podłączeń, oraz budowy podzespołów (ich charakterystyk prądowo-napięciowych i funkcji pełnionych w samochodzie).
  • Urządzenie umożliwia odczyt i kasowanie kodów błędów, odczyt chwilowych parametrów pracy badanego systemu, oraz aktywacje i regulacje elementów wykonawczych.
  • Istnieje możliwość zapisania w pamięci testera przebiegu badania (lista odczytanych błędów, chwilowe parametry pracy) i po podłączeniu do komputera zewnętrznego wydrukowanie protokołu z badania.
  • Testowane systemy i możliwości :
 
KONTROLA: Wtrysk benzyny, wtrysk oleju napędowego, układy zgodne z wymogami EOBD (normy: J1850 PWM ISO 11519, J1850 VPW ISO 11519, CAN SAE J2284, ISO 9141-2, ISO 14230),cyfrową transmisję danych- np. linie CAN, ABS, AIRBAG, przekładnię automatyczną, klimatyzację, immobilizer, zapłon elektroniczny, ASR, wspomaganie kierownicy, sprzęgło elektroniczne, zawieszenie, ogrzewanie, nawigację satelitarną, zestaw wskaźników, system komfortu, centralny zamek, autoalarm, pomoc parkowania, ciśnienie opon, napęd, przestrzeń pasażerską, koła skrętne, regulację reflektorów, automatyczny wyłącznik świateł, modulację światła lewego, modulację światła prawego, pilota, regulację reflektorów, regulację foteli i lusterek, dach elektryczny i inne.
OBSERWACJA: Rzeczywistych parametrów sygnałów dochodzących do sterownika
np. oporność lub temperaturę odczytaną z czujników, czas wtrysku dla poszczególnych wtryskiwaczy, wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy, napięcie sondy lambda
i inne. Stanów: zaworu EGR, obwodu sondy lambda, klimatyzacji, wentylatorów, kluczyka elektronicznego, pedału przyspieszenia i inne.
KASOWANIE: Kontrolek serwisowych, błędów zapamiętanych przez sterownik
i innych.
AKTYWOWANIE ELEMENTÓW WYKONAWCZYCH: regulatorów biegu jałowego, pomp paliwa, wtryskiwaczy, cewek zapłonowych, zaworów EGR, kompresorów klimatyzacji, wentylatorów, kontrolek serwisowych, i innych.
REGULACJE: składu CO w spalinach, konta wyprzedzenia wtrysku, prędkości biegu jałowego, kasowanie autoadaptacji sterownika, wprowadzanie nastawów podstawowych np. zespołu przepustnicy, zestrojenie koła fonicznego, reflektorów i inne.
ORAZ: programowanie wtryskiwaczy, uruchamianie w trybie awaryjnym silnika
(z pominięciem funkcji immobilizera), programowanie nowych kluczyków, programowanie zestawów wskaźników i inne.
  • Elektronika silnika
  • Kodowanie wtryskiwaczy
  • obsługa elektrycznych hamulców
  • Silniki DIESEL
  • Silniki Benzynowe
  • Znaczniki kontrolne
  • ABS,
  • Automatyczna skrzynia biegów
  • Systemy komfortu (centralny zamek, el.szyby i szyberdach,klimatronic,pomoc parkowania ,itd)
  • Systemy kontroli trakcji,
  • EOBD
  • Magistrala CAN
  • Zawieszenie pneumatyczne
  • Immobilizer
  • Air Bag
  • kasowanie inspekcji serwisowych
  • kasowanie inspekcji olejowej
  • Programowanie kluczyka
  • Programowanie Immobilizera
OBSŁUGIWANE MARKI POJAZDÓW ( OSOBOWO-DOSTAWCZYCH )
•Alfa Romeo
•Aprilia
•Aston Martin
•Audi
•Autobianchi
•BMW
•Chrysler
•Citroen
•Daewoo
•Daihatsu
•Fiat
•Ford
•Gas Gas
•Honda
•Hyundai
•Innocenti
•Iveco
•Jaguar
•Jeep
•Kia
•Lancia
•Land Rover
•Lexus
•Lotus
•Maserati
•Mazda
•Mercedes-Benz
•M-G
•Mini
•Mitsubishi
•Nissan
•Opel
•Peugeot
•Piaggio
•Porsche
•Renault
•Rover
•Saab
•Seat
•Skoda
•Smart
•Subaru
•Suzuki
•Toyota
•Volkswagen
•Volvo

 

DPT -Diagnostic Power Test

* Jakie może być zastosowanie oprogramowania DPT?

- pomiar mocy i momentu obrotowego generowanych przez silnik, przeprowadzany jest na drodze w warunkach rzeczywistych a nie w warunkach "laboratoryjnych" na rolkach hamowni podwoziowej. W wyniku pomiaru otrzymujemy wartość mocy i momentu „netto” czyli takich jakie są dostępne w danej chwili, w danych warunkach drogowych.
- ocena poprawności przeprowadzonych napraw i regulacji (np. po wymianie turbosprężarki, wtryskiwaczy, po montażu instalacji gazowej itp.). Program sam oblicza procentową różnicę między dwoma pomiarami.
- możliwość zmierzenia rzeczywistych oporów ruchu (toczenia, powietrza, przeniesienia napędu), ocena efektywności wprowadzonych zmian aerodynamicznych w pojeździe (np. spojlery, opony o obniżonym oporze toczenia itp.),

* Na jakich samochodach DPT będzie działało?

¬- DPT wykorzystuje dane otrzymywane poprzez protokół komunikacji EOBD. Oznacza to, że będzie można z niego skorzystać w samochodach wyposażonych w protokół transmisji danych EOBD (co ważne – nie wszystkie samochody wyposażone w złącze EOBD mają komunikacją zgodną z tym protokołem) W praktyce są to samochody z silnikiem benzynowym homologowane po 1 stycznia 2001 roku a z silnikiem diesla po 2003 (choć niektórzy producenci wyposażali swoje samochody w ten rodzaj komunikacji już wcześniej).
- niezależnie od rodzaju napędu (przedni, tylny, 4x4) czy mocy silnika, z tym jedynie zastrzeżeniem, że auto musi być wyposażone w ręczną skrzynię biegów (chyba, że jest możliwość zablokowania skrzyni automatycznej na jednym z biegów)

* Kto i jak może skorzystać z tego programu?

- DPT dostępne jest dla wszystkich użytkowników testerów firmy Brain Bee. Warunkiem koniecznym jest posiadanie aktualnego oprogramowania (od wersji 92). Poniżej pokazano miejsca gdzie znajduje się ikona umożliwiająca dostęp do tej funkcji. 

- w celu uruchomienia programu DPT trzeba zakupić kartę DPT CARD...

...i aktywować ją na swoim testerze. W przypadku testera ST6000 automatycznie odblokowana będzie dodatkowo funkcja „PC mode” umożliwiająca podłączenie testera do komputera PC. W ten sposób można będzie wykorzystać dodatkowe funkcje DPT, aktywne tylko w programie FastNet.

* Jakie są koszty?

- Hamownia podwoziowa: ok. 50 000 zł i więcej + koszt pomieszczenia
(czas pomiaru i przygotowań - do godziny i dłużej)
- Hamownia trakcyjna: ok. 10 000 – 15 000 zł
(czas pomiaru i przygotowań – około 30 min)
- DPT: 5 000 zł
(czas pomiaru i przygotowań – poniżej 10 min)

* Jak wygląda pomiar? Czy procedura jest bardzo skomplikowana?

- praktycznie brak jakichkolwiek czynności przygotowawczych przed przystąpieniem do testu. Wystarczy tylko podłączyć tester do gniazda diagnostycznego z wykorzystaniem protokołu transmisji danych EOBD, podać możliwie dokładną masę badanego pojazdu, określić zakres prędkości obrotowej silnika, w jakim chcemy przeprowadzić pomiar i uruchomić test.
- Najpierw nastąpi procedura kalibracji całkowitego przełożenia skrzyni biegów (kilkunastosekundowa jazda ze stałą prędkością i stałymi obrotami silnika), po której automatycznie rozpocznie się właściwy pomiar. Wszystkie etapy testu rozpoczynane są i kończone stosownymi komendami oraz sygnałami dźwiękowymi, więc obsługa urządzenia nie absorbuje uwagi kierowcy.
- po zakończonym pomiarze otrzymujemy wynik w postaci wykresów mocy i momentu obrotowego na kołach pojazdu, który (jak pokazano na poniższym zdjęciu) możemy porównać z uprzednio przeprowadzonymi pomiarami.
- dodatkowo w przypadku pracy na programie FastNet (standardowo w przypadku testerów Fast Box, F-Box, BBF, lub po podłączeniu testera ST6000 do komputera PC), podczas pomiaru mocy i momentu, istnieje możliwość przeprowadzenia pomiaru oporów ruchu. W ten sposób otrzymujemy jeszcze bardziej realistyczny wykres osiągów badanego pojazdu (wg schematu jak poniżej, gdzie linia pomarańczowa to wykres mocy skorygowanej o wartość oporów ruchu – linia zielona).

* Czy wyniki testu są porównywalne z tymi z hamowni podwoziowej?

- nie powinno się porównywać wyników otrzymanych z DPT z tymi z hamowni podwoziowej. Na hamowni podwoziowej moc jest szacowana wg różnych norm (DIN 70020, 80/1269/EEC, ISO 1585, JIS D 1001, SAE J1349 itd.) Zakładany jest stały poziom oporów ruchu, natomiast w przypadku DPT, jako że pomiar przeprowadzany jest w warunkach rzeczywistych to i wielkość oporów ma rzeczywisty wymiar, specyficzny dla danego auta.

 

SUPER OKAZJA !!!

SPRZĘT NOWY NIGDY NIE UŻYWANY !!!

G W A R A N C J A ! ! !

W TEJ CENIE NIE KUPISZ TAKIEGO ZESTAWU !!!

TEL. ### ### ###

Powyższy cytat pochodzi ze strony: http://allegro.pl/item1150889356.html