•        
  •        

Dane kontaktowe - otwórz formularz odblokowania.

  • Fraza:
  • Możesz sprecyzować datę Wybierz datę
  • Szukaj

     w Wszystkie kategorie (Dowolna data)

Dane dotyczące aukcji

  • Tytuł: INTERFEJS ELM 327 EUROSCAN 2010 OBD2+CAN 1996-2010 (numer 1050800033)
  • Cena: 174,99 zł
  • Data zakończenia: 2010-06-04 18:59:18
    Data wystawienia: 2010-05-21 18:59:18
  • Dane kontaktowe:
    Numer użytkownika (1)
    ,
    Adres e-mail (1)
    ,
    Nick Skype (1)
Aby wyświetlić dane kontaktowe wyślij SMS o treści AP.AA9 na numer 79068 i wprowadź otrzymany kod tutaj:

Cena SMS to 9 PLN netto / 11,07 PLN brutto Kod z SMS jest jednorazowy. Za co płacę?
Serwis SMS obsługiwany przez Dotpay Reklamacje Regulamin
Usługa SMS dostępna w sieciach T-mobile, Orange, Plus GSM, Play, Heyah, Sami Swoi

INTERFEJS ELM 327 EUROSCAN 2010 OBD2+CAN 1996-2010

Treść aukcji:

 

 E-mail:  ??????.??@??.??

                Gadu-Gadu:  5390078

                    Skype:  ##########

 

  • Za pobraniem (płatność przy odbiorze)
  • Wpłata na konto (płatność z góry)
  • Płacę z Allegro Płacę z Allegro

 


 

Przesyłki są realizowane

za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ

Interfejs diagnostyczny

auta od  1996 do 2010

 

ELM 327  ver. 1.3 A

EUROSCAN 2010

 

 ddddd11.gif Fotki Zdjęcia Obrazki

 

Jest to najbardziej uniwersalny interfejs diagnostyczny dostępny na rynku !!!

 

     - Przeprowadzasz mechaniczny tuning silnika?

     - Kupiłeś słynny chip-rezystor i chcesz sprawdzić jak działa na Twoje auto?

     - Prowadzisz warsztat samochodowy?

     - Zepsuło Ci się auto, a Twój mechanik rozkłada ręce?

     - Chcesz kupić samochód, ale nie jesteś przekonany co do jego stanu technicznego?

 

TA OFERTA JEST DLA CIEBIE !!!

 

 

Interfejs pozwala na pełną diagnozę silnika we wszystkich autach zgodnych z OBD2/EOBD:

§         auta europejskie benzyna od 2001r. i diesel 2003/2004r.

§         auta amerykańskie benzyna/diesel od 1996r.

§         auta japońskie benzyna/diesel od 1996r.

§         niektóre auta europejskie benzyna/diesel od 1996r.

 

 2w7oe21.jpg Fotki Zdjęcia Obrazki

 

Podłączając go do swojego auta będziesz w stanie natychmiast stwierdzić poprawną pracę lub zlokalizować ewentualne usterki silnika. Interfejs nadzoruje prace silnika oraz wszystkie jego elektroniczne komponenty.

Korzystanie z interfejsu diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie z jednej strony podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, a z drugiej strony do dowolnego komputera PC wyposażonego w złącze USB. Po prawidłowym podłączeniu wybieramy dowolny program i włączamy zapłon.

SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT.

--------------------------------------------

Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:

 

  • odczyt/kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD oraz CAN
  • włączanie i wyłączanie kontrolki CHECK ENGINE
  • odczyt kodów usterek oczekujących (gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci)
  • odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta
  • odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE
  • odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie reczywistym (LiveData)
  • odczyt parametrów OnLine
  • podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames)
  • kontrola zużycia paliwa
  • test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
  • pomiar mocy silnika (tylko w platnym programie PCMSCAN)
  • pomiar przyspieszenia do 100 km/h (tylko w platnym programie PCMSCAN)
  • pomiar przyspieszenia na 1/4 mili (tylko w platnym programie PCMSCAN)
  • pomiar przyspieszenia na 1/8 mili (tylko w platnym programie PCMSCAN)

 

 

W ASO ta usługa może kosztować nawet 200 zł, a u mechanika od 50 zł w górę ! Czyli wydatek na interfejs zwróci Ci się bardzo szybko.

 

DANE TECHNICZNE INTERFEJSU:
 
Najważniejsze cechy zestawu:
 
  • Złącze diagnostyczne: 16-pinowe OBD2
  • Podłączenie bezpośrednio do komputera PC, laptopa, PDA: Złącze USB
  • Diody LED sygnalizujace transmisje oraz połączenie z komputerem pokładowym samochodu
  • Zintegrowany, łatwy do przenoszenia, nie ma potrzeby podłączania dodatkowych kabli

Obsługiwane protokoły komunikacji z komputerem auta:

J1850 PWM (41.6 kbaud), J1850 VPW (10.4 kbaud), ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud),
ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud), ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud), ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud),
ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud), ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud), ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

Wymagania systemowe i sprzetowe:

  • Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
  • Port USB w komputerza, laptopie, Pocket-PC (PDA)
  • Auto zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD
  • Gniazdo OBD2 w samochodzie

 

Lista obsługiwanych modeli samochodow pod warunkiem, że są zgodne z OBD2/EOBD:

  • Europejskie osobowe, terenowe i dostawcze:
    • Alfa Romeo:147, 156, 159, 166, GT, GTV, Brera, Crosswagon, Spider, Sportwagon
    • Audi:A2, A3, S3, A4, S4, A6, S6, A8, S8, allroad, Cabriolet, Coupe, Q7, Quattro, RS2, RS4, RS6, TT, V8
    • BMW:seria 1 116, 118, 120, 130, seria 3 316, 318, 320, 323, 325, 328, 330, 335, seria 5 518, 520, 523, 524, 525, 528, 530, 535, 540, 545, 550, seria 6 630, 635, 645, 650, seria 7 725, 728, 730, 732, 735, 740, 745, 750, 760, seria 8 840, 850, MPower M3, M5, M6 ,Z4 M, X-seria X3, X5, Z-seria Z3, Z4, Z8
    • Citroen: Berlingo, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C8, CX, Evasion, Jumpy, SAXO, Xantia, Xsara, Xsara Picasso
    • Dacia: Logan, Pick up
    • Fiat: Albea, Barchetta, Brava, Bravo, Coupe, Croma, Dino, Doblo, Ducato, Grande Punto, Idea, Marea, Marengo, Multipla, Palio Weekend, Palio, Panda, Punto, Scudo, Sedici, Siena, Stilo, Ulysse
    • Ford: Aerostar, Bronco, Cougar, Courier, Crown, Ecoline, Escape, Escort, Excursion, Expedition, Explorer, Express, F150, F250, F350, Fairlane, Falcon, Fiesta, Focus, Focus C-Max, Fusion, GT, Galaxy, Granada, Ka, Maverick, Stretka, Ka, Maverick, Mondeo, Mustang, Probe, Puma, Ranger, S-max, Thunderbird, Tourneo, Taurus, Transit,
    • Jaguar: Daimler, E-type, S-type, X-type, XJR, XJS, XJ, XJ6, XJ8, XJ12, XJ40, XJR, XJS, XJSC, XK, XKR
    • Lancia: Gamma, Kappa, Lybra, Musa, Phedra, Thema, Thesis, Ypsilon, Zeta
    • Land Rover: Defender, Discovery, Freelander, Range Rover, Range Rover Sport
    • Mercedes Benz: A-klasa, B-klasa, C-klasa, CE-klasa, CL-klasa, CLK-klasa, CLS-klasa, E-klasa, G-klasa, GL-klasa, ML-klasa, R-Klasa, S-klasa, SL-klasa, SLK-klasa, SLR, Sprinter, V-klasa V200, V220, V230, V280, Vaneo, Vario, Viano, Vito
    • Mini: Cooper, Cooper S, ONE
    • Opel: Agila, Antara, Arena, Astra, Calibra, Campo, Cavalier, Combo, Corsa, Frontera, GT, Merita, Monterey, Movano, Nova, Omega, Signum, Sintra, Speedster, Tigra, Vivaro, Vectra, Zafira
    • Peugeot: 106, 107, 206, 207, 306, 307, 406, 407, 605, 607, 806, 807, 1007, Boxer, Expert, J5, Partner
    • Porsche: 911, Boxster, Carrera GT, Cayenne, Cayman
    • Renault: Avantime, Clio, Coupe, Espace, Express, Fuego, Grand Espace, Grand Scenic, Kangoo, Laguna, Mascott, Master, Megane, Modus, Safrane, Scenic, Spider, Trafic, Twingo, Vel Satis
    • Rover: 75, 600, 618, 620, 623, 800, 820, 825, 827
    • Saab: 9-3, 9-5, 9-7X
    • Seat: Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba, Ibiza, Inca, Leon, Terra, Toledo
    • Skoda: Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb
    • Smart: Crossblade, ForFour, ForTwo, Roadster
    • Volvo: 850, C70, Polar, S40, S60, S70, S80, S90, V40, V50, V70, V90, XC 70, XC 90
    • Volkswagen: Bora, Buggy, Caddy, Corrado, Eos, Fox, Golf, Iltis, Jetta, Karmann Ghia, Kafer, LT, Lupo, New Beetle, Passat, Phaeton, Polo, Sharan, T3, T4, T5, Caravelle, Multivan, Shuttle, Taro, Touareg, Touran, Vento
  • Amerykanskie osobowe, terenowe i dostawcze:
    • Buick: Century, Elektra, Le Sabie, Park Avenue, Regal, Riviera, Roadmaster, Skylark
    • Cadillac: Allante, BLS, CTS, Deville, Eldorado, Escalade, Fleetwood, SRX, STS, Seville, XLR
    • Chevrolet: 2500, Alero, Astro, Avalanche, Aveo, Beretta, Blazer, C1500, Camaro, Caprice, Captiva, Cavalier, Chevelle, Chevy Van, Citation, Colorado, Corsica, El Camino, Epica, Evanda, G, Impala, K30, K1500, Kalos, Lacetti, Lumina, Malibu, Matiz, Nubira, Rezzo, S-10, SSR, Silverado, Suburban, Tahoe, Trailblazer, Trans Sport, Venture
    • Chrysler: 300M, 300C, Crosssfire, Daytona, ES, GS, GTS, Grand Voyager, Le Baron, Neon, New Yorker, PT Cruiser, Pacifica, Saratoga, Sebring, Stratus, Valiant, Viper, Vision, Voyager
    • Corvette: C3, C4, C5, C6
    • Dodge: Caliber, Charger, Dakota, Durango, Grand Caravan, Hornet, Magnum, Neon, RAM, Stealth, Viper
    • GMC: Envoy, Safari, Savana, Sierra, Sonoma, Syclone, Typhoon, Vandura, Yukon
    • Hummer: H1, H2, H3
    • Jeep: Cherokee, CJ, Comanche, Commander, Grand Cherokee, Renegade, Wagoneer, Liberty, Wrangler
    • Lincoln: Aviator, Continental, LS, Mark VIII, Navigator, Town Car
    • Oldsmobile: Bravada, Custom Cruiser, Cutlass, Delta 88, Silhouette, Supreme, Toronado
    • Pontiac: 6000, Bonneville, Fiero, Firebird, G6, GTO, Grand-Am, Grand-Prix, Montana, Solstice, Sunbird, Sunfire, Targa, Trans Am, Trans Sport, Vibe
  • Japonskie i Azjatyckie osobowe, terenowe i dostawcze:
    • Acura: MDX, NSX, RL, RSX, TL, TSX
    • Daewoo: Estero, Evanda, Kalos, Komando, Lacetti, Lanos, Leganza, Matiz, Musso, Nexia, Nubira, Tacuma, Tico
    • Daihatsu: Applause, Charade, Charmant, Copen, Cuore, Feroza / Sportrak, Freeclimber, Gran Move, Hijet, Move, Rocky / Fourtrak, Sirion, Terios, YRV
    • Honda: Accord, Aerodeck, City, Civic, Concerto, CR-V, CRX, Element, FR-V, HR-V, Integra, Jazz, Legend, NSX, Odyssey, Prelude, S2000
    • Hyundai: Accent, Atos, Atos Prime, Coupe, Elantra, Galloper, Getz, Matrix, Pony, Excel, S-Coupe, Santa Fe, Santamo, Sonata, Terracan, Trajet, Tucson, XG 30, XG 350
    • Infiniti: FX, G35, Q45, QX56
    • Isuzu: Campo, Gemini, Midi, Pick up, Troper
    • Kia: Besta, Carens, Carnival, Cerato, Clarus, Opirus, Picanto,Shuma, Sorento, Sportage
    • Lexus: GS300, GS430, GS450, GS470, IS200, IS220, IS250, IS300, LS400, LS430, LS460, LX470, RX300, RX330, RX400, SC400, SC430
    • Mazda: 2, 3, 5, 6, 121, 323, 323F626, 929, MPV, MX-3, MX-5, MX-6, Millenia, RX-6, RX-7, RX-8, Xedos
    • Mitsubishi: 3000GT, Carisma, Colt, Eclipse, Galant, Galloper, L200, L300, L400, Lancer, Pajero, Pajero Pini, Space Runner, Space Star, Space Wagon, Starion,
    • Nissan: 200SX, 240SX, 280SX, 300SX, 350Z, Almera, Almera Tino, Laurel, Maxima, Micra, Murano, Navara, Note, Pathfinder, Patrol, Primera, Terrano, Urvan, Vanette, X-Trial
    • SsangYong: Family, Korando, Kyron, Musso, Rexton, Rodius
    • Subaru: Forester, Impreza, Justy, Legacy, Libero, OUTBACK, SVX
    • Suzuki: Alto, Baleno, Cappuccino, Carry, Grand Vitara, Ignis, Jimny, LJ, Liana, SJ, SX4, Super-Carry, Swift, Vitara, Wagon R+, X-90
    • Toyota: 4-Runner, Avalon, Avensis, Aygo, Camry, Carina, Celica, Corolla, Cressida, Crown, Dyna, FJ, Hiace, Hilux, Land Cruiser, Lite-Ace, MR 2, Paseo, Picnic, Previa, Prius, RAV 4, Sequoia, Sienna, Starlet, Supra, Tacoma, Tercel, Tundra, Yaris

Jeśli nie masz pewności jaki system jest w twoim aucie podaje adres do strony internetowej gdzie możesz to sprawdzić:

http://www.obd-2.de/tech_kom.php

 

Interfejs współpracuje z programami diagnostycznymi:

ScanTool.net (dostepna wersja PL), PCMSCAN (dostepna wersja PL), ScanXL-ELM (dostepna wersja PL), DashCommand-ELM (dostepna wersja PL), EasyOBD II, ProScan, OBD2Spy, OBD Logger, OBD-II ScanMaster, RealScan, wOBD, OBD Gauge for Palm OS, ScanTest for Pocket PC, ScanMaster-ELM i wieloma innymi darmowymi i platnymi programami.

 

Wraz z interfejsem otrzymasz płyte CD na której znajduje sie:

  • darmowe oprogramowanie, między innymi w języku POLSKIM
  • sterowniki usb do interfejsu
  • instrukcje instalacji, wraz ze zdjęciami, krok po kroku sterownika usb
  • instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu diagnostycznego
  •  przydatne materiały podczas diagnozy (kody błędów, przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze itd)
  •  informacje gdzie występują złącza diagnostyczne w różnych modelach

 

Jednym słowem kupujesz, instalujesz i używasz od ręki !!!

 

POMIAR MOCY SAMOCHODU

SONDA LAMBDA  test na żywo

STATUS SYSTEMU

DESKA TWOJEGO SAMOCHODU

WYKAZ PARAMETRÓW Z DOWOLNYCH CZUJNIKÓW

 

 

W przypadku ewentualnych pytań bądź wątpliwości proszę o kontakt e-mail

??????.??@??.??

 

ZAPRASZAM  DO  KUPNA

 

Powyższy cytat pochodzi ze strony: http://allegro.pl/item1050800033.html