•        
  •        

Dane kontaktowe - otwórz formularz odblokowania.

  • Fraza:
  • Możesz sprecyzować datę Wybierz datę
  • Szukaj

     w Wszystkie kategorie (Dowolna data)

Dane dotyczące aukcji

  • Tytuł: FUTRZANA CZAPKA z barana w stylu Pan Wołodyjowski (numer 460493805)
  • Cena: 9,99 zł
  • Data wystawienia: 2008-10-15
  • Dane kontaktowe:
    Numer komórkowy (1)
    ,
    Numer użytkownika (1)
    ,
    Adres e-mail (1)
Aby wyświetlić dane kontaktowe wyślij SMS o treści AP.AA9 na numer 79068 i wprowadź otrzymany kod tutaj:

Cena SMS to 9 PLN netto / 11,07 PLN brutto Kod z SMS jest jednorazowy. Za co płacę?
Administrator serwisu: Adinspire sp. z o.o: archiwumallegro@adinspire.com
Serwis SMS obsługiwany przez Dotpay Reklamacje Regulamin
Usługa SMS dostępna w sieciach T-mobile, Orange, Plus GSM, Play, Heyah, Sami Swoi

FUTRZANA CZAPKA z barana w stylu Pan Wołodyjowski

Treść aukcji:




FUTRZANA CZAPKA

Naturalna futrzana czapka w kolorze ciemnobrązowym, wykonana z futra barana, od wewnątrz wyściełana miękką podszewką w kolorze brązowym. Futerko miękkie, nie splątane. Czapka duża, uszyta z6 fragmentów skóry, na czubku zakończona małym, futrzanym pomponikiem.
Szabla, czapka i hajda na koń!
Stan futra jak na zdjęciu, idealny / bardzo dobry; miękkie, czyste, nie splątane.
Obwód czapki przy wewnętrznym brzegu: 65 cm; głębokość ok. 14 cm.

Towar wystawiony bez ceny minimalnej
- jaką kwotę wylicytujesz, za taką kupisz.
Zapraszamy do licytacji.


Obejrzyj inne nasze aukcje

Dodaj do ulubionych sprzedających









Zapraszamy do odwiedzenia innych naszych aukcji:




Aby usprawnić wspólne transakcje prosimy o przeczytanie zasad, na jakich sprzedajemy.
Robienie zakupów na Kiermaszu Domowym oznacza ich akceptację.


  1. PŁATNOŚĆ. Za wylicytowane przedmioty oczekujemy zapłaty przelewem na konto (przedpłata) lub gotówką przy odbiorze osobistym. Jeśli nie odpowiadają Państwu takie warunki - prosimy, nie licytujcie. Po zakończeniu licytacji należność za zakupione przedmioty prosimy przesyłać na konto: mBank ## #### #### #### #### #### #### + dane kontrahenta podane w Allegro. W „tytułem” należy wpisać swój NICK i NAZWĘ zakupionego przedmiotu, to bardzo ułatwi nam pracę.
  2. OPÓŹNIENIA. Jeśli z jakichś powodów nie jesteście Państwo w stanie dokonać przelewu zaraz po wygranej licytacji prosimy o powiadomienie, w razie braku wpłaty i jakiegokolwiek kontaktu przez 10 dni kierujemy przedmiot do ponownej sprzedaży, a kontrahentowi wystawiamy KOMENTARZ NEGATYWNY.
  3. KOSZTY WYSYŁKI. Do ceny zakupionego przedmiotu prosimy dodać podany na stronie aukcji koszt przesyłki (wszystkie nasze przesyłki wysyłane są priorytetem poleconym).
  4. PAKOWANIE. Wszystkie przedmioty przed wysyłką pakowane są w folię bąbelkową, a potem – zależnie od kształtu i rodzaju towaru – w kopertę, pudełko, papier, etc.
  5. WYSYŁKA. Paczki - po wpłynięciu należności - wysyłamy zwykle w następnym dniu roboczym do godziny 12.00 z niewielkiej poczty, gdzie mały ruch gwarantuje szybkie „wyjście” paczki w świat. Przesyłki priorytetowe dochodzą do rąk adresata w ciągu 1-3 dni. Jednak na wypadek wydarzeń losowych rezerwujemy sobie na wysyłkę maksymalnie 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Jeśli z jakichś powodów zależy Państwu na natychmiastowej wysyłce proszę powiadomić nas o tym. W miarę możliwości postaramy dostosować się do Państwa potrzeb.
  6. ZMIANA ADRESU. Jeśli przesyłka ma zostać wysłana na inny niż podany w Allegro adres, prosimy wysłać e-maila z nickiem z Allegro i nowymi danymi (wraz z informacją o dokonaniu przelewu). Otrzymacie wtedy Państwo od nas maila z potwierdzeniem, jeśli go nie dostaliście oznacza to, że nie dotarł do nas Wasz e-mail. Prosimy o podpisywanie e-maili nickiem - To znacznie przyspieszy naszą pracę!
  7. ODBIÓR OSOBISTY. Zapraszamy do osobistego odbioru przesyłek, szczególnie tych delikatnych. Jeśli chcecie Państwo osobiście odebrać zakupiony towar, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
  8. KOMENTARZ. Wystawiamy komentarz pozytywny natychmiast po otrzymaniu przelewu od Państwa, jest on rodzajem potwierdzenia i oznacza też rozpoczęcie przygotowania towaru do wysyłki.
  9. PYTANIA. Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować poprzez: "Zadaj pytanie sprzedającemu" lub na adres: ??????????@?????.???, ewentualnie telefonicznie: # ### ### ###.
    Prosimy o PODPISYWANIE wszelkich e-maili nickiem z Allegro oraz imieniem i nazwiskiem - to bardzo ułatwi nam pracę!


Zapraszamy na zakupy!



Powyższy cytat pochodzi ze strony: http://allegro.pl/item460493805.html